Cuplajele (ambreiajele) frână sunt configurate pentru a fi utilizate în aplicații de pornire și oprire. Prezintă caracteristici de montaj care le fac adecvate asamblării pe motoare cu cadru în standard NEMA sau IEC. Toate ambreiajele frână funcționează cu aer comprimat.
Cuplaj frână cu fixare pe axAmbreiajele frână cu fixare pe ax împletesc într-o singură unitate caracteristicile unui ambreiaj cu fricțiune cu cele a unei frâne cu fricțiune. Există patru tipodimensiuni pentru a transmite momentul de torsiune de la motoare de putere maxim 20CP. Sunt disponibile cu umăr de fixare pentru fixarea unei roți de lanț, a unei roți de curea sau sunt prevăzute cu roată de curea proprie. Din cele patru modele, trei sunt construite cu un singur piston care preîntâmpină angajarea simultană a ambreiajului și a frânei. Se pot livra și cu cuplaje permanente pentru legare în linie. |
||
Cuplaj frână cu flanșă NEMA tip C-FaceHollow bore, shaft mounted clutch-brakes combine the features of a friction clutch and friction brake into a single unit. Four sizes are offered to transmit motor torque up to 20 horsepower. Available with a pilot surface to mount sprockets or sheaves or with a variety of integral sheaves. Three of the four models have a single piston that eliminates simultaneous clutch and brake engagement. Couplings available for inline shaft applications. |
||
Cuplaj frână cu flanșă ISO B5Sunt disponibile atât în variantă constructivă deschisă cât și încapsulată. Variantă constructivă deschisă asigură o circulare mai bună a aerului care atrage după sine o durată de viață mai mare și o eficiență mai bună în operare. Varianta încapsulată nu permite pătrunderea mizeriei, prafului, umezelii saui a altor substanțe și nu lasă să iasă materialul de fricțiune în afara carcasei. Aceste ambreiaje frână se montează pe flanșă IEC-B5 tipodiemnsiunea 71A -160M. |
||